Skocz do zawartości

3Mod.pl | Serwery CS Cod Mod FFA+BF4 CS GO DeathRun+klasy Paintball Western Mod FFA server cs 1.6 CS:GO TS3 Public korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookie prosimy odwiedzić: Privacy Policy.    Zrozumiałem
Zdjęcie

MT2-Eloth.pl START 21.12.13

mt2 elothpl start 211213

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
56 odpowiedzi w tym temacie

#1
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Witajcie. Pragnę zaprosić Was do wspólnej zabawy na serwerze Eloth.pl , który startuje  21 grudnia o godzinie 18:00 ! Jeżeli ktoś miałby ochotę pobawić się w gildie i wojenki to zapraszam do gry. Piszcie niżej kto by zagrał. Ustalimy królestwo, zrobimy jakąś gildie 3Mod'a i będą częste wojenki :D

 

Tutaj link do prezentacji :


  • 5

Dołączona grafika


#2
MamDobregoSyla

MamDobregoSyla

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 4 postów
    • Time Online: 1h 25m 53s
  • Miejscowość:Limanowa
  • Steam:
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 0
Neutralny

ee ja n Plu gram :D


  • 0

#3
ShermaN

ShermaN

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

  • V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 1407 postów
    • Time Online: 21d 22h 58m 45s
  • Miejscowość:Police
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 146
Świetny pomocnik

Ja zagram :)

Brat jedzie 20, więc komp tylko dla mnie xD A CS pewnie będzie się nudził i jak ludzi nie będzie to z chęcią sobie wejdę na metka.

Ale będziesz musiał mi pomagać, bo nie ogarniam do końca tej gry :D

PS. już można ściągać?


  • 0

Użytkownik -----> Admin Western Mod ----->V.I.P -----> Admin (PokeMod) -----> Promotor -----> Admin OnlyDD2
Jesteś Polakiem? Stosuj polską pisownię, znaki, interpunkcję, ortografię.
ShermaniX


#4
D3v!L

D3v!L

    I never give up...

  • V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 750 postów
    • Time Online: 46d 12h 3m 50s
  • Miejscowość:Warszawa
  • Steam:
Reputation: 388
Godlike

Ja będę grał


  • 0

____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____


Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____


#5
Sprint

Sprint

    Admin Only DD2

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 116 postów
    • Time Online: 4d 3h 43m 49s
  • Miejscowość:Czarnków Wielkopolska
  • Steam:
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 13
Początkujący

Też zagram :)


  • 0
Zawsze robię 6 ss.

Gdy masz jakiś problem napisz a pomogę.

Admin Only DD2.
Dołączona grafika

#6
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Mozna już pobierać. Wszystkie linki są  w prezentacji, link wyżej.

 

Trzeba tylko ustalić jakieś królestwo. Planuje jakaś gildie zrobić.


  • 0

Dołączona grafika


#7
`AraToS

`AraToS

    Admin COD #7

  • Promotor
  • : Admin CS 1.6, V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 818 postów
    • Time Online: 31d 50m 8s
  • Miejscowość:Licheń Stary / Wielkopolska
  • Steam:
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 318
Godlike

Też będe grał :)

Królestwo najlepiej Jinno / Shinsoo , ale bardziej wole Jiino

nick : AwangarD

 

 

Klasa : Ninja Archer / Najwyżej dagger


  • 0

Kontakt : Spodobał ci się mój post? Pomogłem lub rozwiązałem twój problem? Postaw : +
-Steam : AraToS
-Nick na Serwerach : AraToS

-PW Forum ,

Dołączona grafika

Żyje przyszłością a przeszłość odrzucam !


#8
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Gadałem z Devilem i Kopka na ts'ie tez mówili, ze Jinno, wiec gramy tam :D


  • 0

Dołączona grafika


#9
ShermaN

ShermaN

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

  • V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 1407 postów
    • Time Online: 21d 22h 58m 45s
  • Miejscowość:Police
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 146
Świetny pomocnik

A więc spotkamy się tam.

Kanał na TS ktoś zakłada? Podczas gry będzie można się tam komunikować i expić.

Jak coś będę grał szamanem smokiem :) Będziecie mieli buffa :D


  • 1

Użytkownik -----> Admin Western Mod ----->V.I.P -----> Admin (PokeMod) -----> Promotor -----> Admin OnlyDD2
Jesteś Polakiem? Stosuj polską pisownię, znaki, interpunkcję, ortografię.
ShermaniX


#10
Telme

Telme

    Użytkownik

  • Banned
  • PipPipPip
  • 172 postów
    • Time Online: 9d 15h 48m 11s
  • Miejscowość:Radom
  • Steam:
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 30
Życzliwy

Też z chęcią zagram.

 

P.S 

 

Pobieram Klienta :D


Pogromca botków na codzi'e 301lvl.

#11
Angel.

Angel.

    Angel ♥ <3

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 697 postów
    • Time Online: 19d 6h 2m 21s
  • Miejscowość:Ruda Sląska -> Wirek
  • Steam:
Reputation: 104
Świetny pomocnik

też zagram woj body :D

niebiescy ? i gildia 3mod :D ?

jinno gramy :D 


Dołączona grafikaDołączona grafika
Pomogłem Daj +(Plusa)
"Zawsze robię 5ss"
Użytkownik-->Admin Cs 1.6--> Multi Admin --> UnBan Team :hur: --> ?

#12
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Tak, gramy w Jinno. Zapraszam również na ts'a 3mod.voice24.pl kanał nr 27. Nie ma hasła.


  • 0

Dołączona grafika


#13
Strazak z PSP

Strazak z PSP

    You make me happy..

  • V.I.P
  • : Admin CS 1.6
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 postów
    • Time Online: 33d 12h 31m 17s
  • Miejscowość:LBN
  • Steam:
Reputation: 211
Czempion

Moge zagrac z wami, ale ostrzegam ze lece odrazu na Topke :D troche lipa bo nie lubie serverow z petami  :/ 


  • 0

Dołączona grafika

Wchodzę na serwer na każde zawołanie bez wyjątków, więc śmiało pisać,

Kontakt ze mna: Steam - Strazak z PSP I 3mod.pl ; PW na forum 3mod.pl ; No life na ts3.

"Strażacy nie umierają, Oni idą na zmiane służby do nieba.."
Zawsze robię 8 ss'ów.

#14
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Moge zagrac z wami, ale ostrzegam ze lece odrazu na Topke :D troche lipa bo nie lubie serverow z petami  :/ 

Lec ta topkę, w pvp i tak Cie niszczę :P Walic te pety. Wbijajcie na ts'a o 19 ma być już więcej osób.


  • 0

Dołączona grafika


#15
Strazak z PSP

Strazak z PSP

    You make me happy..

  • V.I.P
  • : Admin CS 1.6
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 postów
    • Time Online: 33d 12h 31m 17s
  • Miejscowość:LBN
  • Steam:
Reputation: 211
Czempion

Haha, zebys sie nie zdziwil :D w metina gram juz kilka ladnych lat, wiecej jak w csa :D I wiem co nieco, zeby Cie zniszczyc :D


  • 0

Dołączona grafika

Wchodzę na serwer na każde zawołanie bez wyjątków, więc śmiało pisać,

Kontakt ze mna: Steam - Strazak z PSP I 3mod.pl ; PW na forum 3mod.pl ; No life na ts3.

"Strażacy nie umierają, Oni idą na zmiane służby do nieba.."
Zawsze robię 8 ss'ów.

#16
Angel.

Angel.

    Angel ♥ <3

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 697 postów
    • Time Online: 19d 6h 2m 21s
  • Miejscowość:Ruda Sląska -> Wirek
  • Steam:
Reputation: 104
Świetny pomocnik

to o 19 na ts !!!! :D

ja tak tylko wojem umie grac :D

pomożecie mi :D bo sam nie ogarniam za bardzo :D znaczy wiem co i jak ale nie chce mi sie expic samemu :D

grupkami  5-7 os :D i git ;p

ja z koxami :D


Dołączona grafikaDołączona grafika
Pomogłem Daj +(Plusa)
"Zawsze robię 5ss"
Użytkownik-->Admin Cs 1.6--> Multi Admin --> UnBan Team :hur: --> ?

#17
Strazak z PSP

Strazak z PSP

    You make me happy..

  • V.I.P
  • : Admin CS 1.6
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 postów
    • Time Online: 33d 12h 31m 17s
  • Miejscowość:LBN
  • Steam:
Reputation: 211
Czempion

W pt tylko boty expia :D

 

 

Client juz sciagniety, takze czekam tylko na start. Tylko mam jeden dylemat jaka klasa zagrac? xd


  • 0

Dołączona grafika

Wchodzę na serwer na każde zawołanie bez wyjątków, więc śmiało pisać,

Kontakt ze mna: Steam - Strazak z PSP I 3mod.pl ; PW na forum 3mod.pl ; No life na ts3.

"Strażacy nie umierają, Oni idą na zmiane służby do nieba.."
Zawsze robię 8 ss'ów.

#18
ShermaN

ShermaN

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

  • V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 1407 postów
    • Time Online: 21d 22h 58m 45s
  • Miejscowość:Police
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 146
Świetny pomocnik

to o 19 na ts !!!! :D

ja tak tylko wojem umie grac :D

pomożecie mi :D bo sam nie ogarniam za bardzo :D znaczy wiem co i jak ale nie chce mi sie expic samemu :D

grupkami  5-7 os :D i git ;p

ja z koxami :D

Ja tak samo :D

Ale szamanem będę grał, to będziemy mogli nawet we dwóch expić XD

Buff będzie :D


  • 0

Użytkownik -----> Admin Western Mod ----->V.I.P -----> Admin (PokeMod) -----> Promotor -----> Admin OnlyDD2
Jesteś Polakiem? Stosuj polską pisownię, znaki, interpunkcję, ortografię.
ShermaniX


#19
Dobry ?

Dobry ?

    Mhmm..

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 712 postów
    • Time Online: 10d 2h 12m 33s
  • Miejscowość:Lubelskie
Reputation: 96
Rewelacyjny

Proszę aby jutro każdy (kto może) był na ts'ie o godzinie 20;00


  • 0

Dołączona grafika


#20
`AraToS

`AraToS

    Admin COD #7

  • Promotor
  • : Admin CS 1.6, V.I.P
  • PipPipPipPipPip
  • 818 postów
    • Time Online: 31d 50m 8s
  • Miejscowość:Licheń Stary / Wielkopolska
  • Steam:
  • Gadu-Gadu:
Reputation: 318
Godlike

Proszę aby jutro każdy (kto może) był na ts'ie o godzinie 20;00

Ja będe zaraz po 18 : 00

Będe grał Archerem. <--- Kox na pvp ;D

mam nadzieje , że duzo osób będzie.


  • 0

Kontakt : Spodobał ci się mój post? Pomogłem lub rozwiązałem twój problem? Postaw : +
-Steam : AraToS
-Nick na Serwerach : AraToS

-PW Forum ,

Dołączona grafika

Żyje przyszłością a przeszłość odrzucam !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mt2, elothpl, start, 211213

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox (od 10 postów) Otwórz w nowym oknie

UWAGA:
Obowiązuje zakaz wstawiania linków prowadzących poza naszą stronę.
@  TheSzakal... : (23 lipiec 2014 - 06:29 ) elemon zakamuflowany drapieżnik xDD
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:33 ) @TheSzakal !? :ssijmt7: :ph34r: :icon_biggrin:
@  TheSzakal... : (23 lipiec 2014 - 06:33 ) Gdyby chociaż było co ^^
@  S.K.I.L.L : (23 lipiec 2014 - 06:34 ) :ph34r:
@  Kovval : (23 lipiec 2014 - 06:34 ) siema
@  TheSzakal... : (23 lipiec 2014 - 06:34 ) Jeżeli pokryjesz koszty lupy, pensety i dojazd to wyśle BaluBa.
@  Mr_Danio : (23 lipiec 2014 - 06:36 ) elo
@  Lamiem : (23 lipiec 2014 - 06:36 ) @Szakal xd
@  Lamiem : (23 lipiec 2014 - 06:37 ) @Danio siemka!
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:37 ) @TheSzakal !? :mellow:
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:37 ) @TheSzakal !? :icon_confused:
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:38 ) haha, ta emotka idealnie oddaje wyraz mojej twarzy w tym momencie :D
@  edeeN : (23 lipiec 2014 - 06:41 ) kurfaaaa teraz niemam zdj profilowego... :wtroll:
@  Sasha : (23 lipiec 2014 - 06:41 ) nie tylko Ty :D
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:41 ) @edeeN Przez ACP nie da się ustawić?
@  Kovval : (23 lipiec 2014 - 06:41 ) @edeeN boś jest bot :fuckyea:
@  Mr_Danio : (23 lipiec 2014 - 06:44 ) :D
@  TheSzakal... : (23 lipiec 2014 - 06:48 ) zniesmacony? Mrr xD
@  TheSzakal... : (23 lipiec 2014 - 06:53 ) elemon balubek chwalił się że przy pomocy lupy nie mógł go znaleźć haha xD ucieli ci go
@  eLemon : (23 lipiec 2014 - 06:54 ) Co Ty człowieku ćpiesz... :facep:
Losowa Gra na Steam | Serwery cs 1.6 | Serwery CS GO | HitMe.net.pl | download cs 1.6 | cs 1.6 download | serwery cs
Bezwzględny zakaz kopiowania elementów strony!
Nie odpowiadamy za treści umieszczane przez użytkowników.